ADS 468x60

Witaj na blogu

14.11.2011

Ważne infoo . ; PP

Mam pare spraw do omówienia :
1. Uważajcie na zboczeńców!
Na Msp grasują zboczeńcy . ; o
Kiedyś do znaj zaprosiła mnie ( jej nick) : Polisz Moją Cipke
lool : o
I patrzcie:
Widzicie jak ona wygląda o.O
Uważajcie na takich !
2. Porządki
Słuchajcie przed chwilą usunełam ponad 60 znaj którzy albo :
Nie wchodzą
Lub nie pomagają mi .
Ja wszystkim staram się pomagać.
Chcę zrobić coś takiego:
W każdą sobotę mam zamiar rozdawać grafy oraz oglądać jak najwięcej waszych filmów.
Postaram się wam pomagać . ;)
Ale UPOMINKI ROZDAJĘ JAK MAM KASE ! ; pp
3. Proszenie o prezenty.
Słuchajcie nie chcę być taka że nie daję prezentów.
Każdy się mnie pyta: Wymienisz się .? lub Dasz mi prezent?
Słuchajcie nie dziwcie się że odpowiadam nie .
Jak będziecie mieli wyższy lvl to też tak będziecie mieli.
Uwaga :
Upominki rozdaję jak robie wymiane za filmy bądź jak oglądasz mi sporą cześć filmów. ; )
4. Level.
 
Już mało do 13 lvl ; )
Mam nadzięję że mi pomożecie ; )
5. ŁAŃCUSZKI !
Mam już dość . : (
Kolejny łańcuszek!
Dostałam takich 30 !!!
Więc jeżeli chcesz mieć mnie w znaj : NIE WYSYŁAJ MI TEGO !!! Bo wywalę ; xx
6. Mój film .
Jak widzicie mój wcześniejszy post zapowiada film : Maszyna Czasu
Zapraszam do oglądania !

Dziękuje za przeczytanie
Teraz wiesz jak postępuje na msp ; ))

0 komentarze:

Prześlij komentarz