ADS 468x60

Witaj na blogu

5.12.2011

Takie świąteczne rzeczy! . ; PP

No a więc już jutro są imieninki Mikołaja czyli Mikołajki :D
Z tej okazji życzę wam jak najlepszych prezentów do buta czy skarpety . ; D
I jak widzicie zmieniam bloga .
Dodałam muzyke.Ale inną . Jeszcze tego nie rozgryzłam ale
Piosenki :
1.We wish you a merry christmas ( inna wersja )
2. Last christams
3. Cicha noc
4. Do szpoy hej pasterze
5.Wśród nocnej ciszy
6.Dzisiaj w Betlejem
7.Lulajże Jezuniu
8.Bóg się rodzi
9.Gdy się Chrystus rodzi

No to tyle muzyki . Mam nadzieje że te kolędy wam się podobają . ; )
I 6 grudnia napewno będę wam pomagać więcej niż zawsze ( tyle nie piszcie czy mi pomożesz )
Najlepiej napiszcie w CTR i będę wiedziała . ; )
I chciałam jeszcze powiedzieć że ..
Chcem pod choinkę MP5 dotykową ! Wiem mam wymagania ,. xdd
Sorki ze się tak podniecam . ; )
No to na tyle , i jeszcze obejrzyjcie najnowszy film : Wykorzystana Cheelederka . ; )
Bardzo fajny film będzie . ; )

Wesoołego Buta ! xDD .

0 komentarze:

Prześlij komentarz