ADS 468x60

Witaj na blogu

22.04.2012

; xx

Hej ; 3
Tu kara. ; *

Dawno nie pisałam , jakoś nie mam czasu . ; d
Ale teraz ten blog trochę odświeżę.

Mój lvl ;

Dzięki że tak pomagacie. ; )

Chociaż ktoś niedawno napisał że jestem hakerką. o,O
Niech sobie myśli że jestem, ja robie filmy , gdzie ludzie ogl. go ( po 80 os. : 3 , z czego bardzo się cieszę )

Ok , dorabiam sobie 10 sek, zaczełam dorabiac gdy  miałam 14 lvl. Wtedy odeszłam , a jak wróciłam nikt mi filmów nie ogl. : c
Ale gdy zdobędę 19 lvl , usunę je.

Mam 10 sek , i NORMALNE FILMY!

Ale zobaczcie ile osób ma 10 sek, 12 sek.
Więc ja o nich nie będę się rozpisywac bo je mam ; x

No ok mniejsza , teraz piszę do tych , którzy chcą mieć mnie w znajomych : PRZYJMĘ WAS KIEDY BD MIEĆ VIP! Narazie jestem spłukana więc moze w maju :D

Zapraszam na moj film : 30 minut :3
 Dużo osób chwali ten film , więc się przekonaj sam ;)
Jedank niedługo go kończe, więc będzie nowy film , którego tytułu nie zdradzę ; D

Łohohoho, rozpisałam się ;D
A miało być krótko. No ok już nie będę was zanudzać.

Do następnego posta ; D
Kara1199

0 komentarze:

Prześlij komentarz