ADS 468x60

Witaj na blogu

18.12.2011

: )

Sorki , że dawno nie pisałam . ;  d
Nie chciało mi się .
Wiąże się to z tym , że jakoś mało czasu poświęcam MSP , nie jak kiedyś .
Zwyczajnie już mni się nudzi . : )
Ale od czasu do czasu wchodzę . :)

Ale jak wiecie już tylko 6 dni i Święta . <  3
Kocham Święta , ale nie ze względu na prezenty tylko na spotkanie z najbliższymi . : )
Więc już składam wam życzenia : )
Od 24.12.-2.01 ogląde filmy tym co mi tak pomagają . < 3
Więc mam nadzieje że tym co zależy na mojej pomocy zaczną wreszcie ogl. mi filmy.
Zrobiłam 12 sek więc ogl. ! : )

Jak widzicie jest nowy konek . < 3

Mnie się podoba : ]

Przepraszam , że nie przyjmuje waszych zaproszeń do znaj , ale mam limit ; /
Ale gdy tylko kiedyś zrobię vipa to napewno was przyjme . : ]

No mam nadzieje że was nie zanudziłam : )
Jeszcze raz Wesołych Świąt i Szczęsliwego Nowego Roku ! < 3
By kara1199 . < 3

0 komentarze:

Prześlij komentarz