ADS 468x60

Witaj na blogu

14.12.2011

Yh ...

Msp robi się bez sensu ...
Osoby zaczą odchodzić .
Jak tak dalej będzie kolejny raz odejdę ...
Nie ma sensu już grać , kiedy nie można pogadać z poznanymi ludźmi...
Wiem są jeszcze GG i Skype..
Ale na Msp zawsze będzie nam kogoś brakowało...
Jest mi przykro ponieważ :
Moja koleżanka ( nick Miisia <3 , już usuneła się )
Odeszła . :(

KamaxDD - też odchodzi :(


"Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić"

Mam nadzieję że te osoby wymienione powyżej lub Ty , który teraz czytasz to i chesz odejść ...- Rozumiem cię , ale mam nadzieję ze kiedyś wrócisz ...

Więc Mam nadzieje że nie zanudziłam cię ... - Chicałabym żebyście tylko nie usuwali kont , bo napewno kiedyś wrócisz , przypomnisz sobie :)

Dziękuje za przeczytanie , i pamiętaj , jeżeli chcesz się usunąc przemyśl to sobie ...

0 komentarze:

Prześlij komentarz